EntriesAboutDarlinksCredits


Overview

Photobucket
Hello, welcome to my territory. Feel free to explore this diary.

Screams

Justin Bieber Icon Pictures, Images and Photos

Obstacle
Friday 14 September 2012 | 0 comments

Hmm hye ? Awkward sebonar nya. Aku just nak cakap yang aku dah berubah. And I don't why. Is it karma ? But what I have done ? Aku dah tak macam aku dulu dah. Bukan orang lain yang perasan benda ni but also me tuan punya body k ? Aku selalu emo tak tentu pasal. Cepat kecil hati. And that just not sooo me..... Not me.....
Where the fuck the OLD ME go ? Please i miss everything. Ketawa yang tak hingat dunia tak pernah fikir pasal masa depan. Tengok kiri tengok kanan. Everything's change. Plaese i need someone to talk.
Hari ni aku pergi rumah Atien then aku tahu risiko dekat sana adalah hati aku. Tapi aku gagah kan juga sebab aku nak jumpa Atien. And at last..... Aku memang bodoh. Bodoh sebab dah tahu semua ni akan sakit kan hati aku je. I saw HER and HIM together. Just my arrival just make them separated. I mean duduk secara asing. I knew. Aku bukan budak-budak. I saw. I SAW. 
Aku jadi awkward sangat. Aku jadi fake even HER is my best friend. For the first time I never talk to HIM even a single word. Aku jadi parkinson kejap tau tadi sebab. Aku paksa diri sendiri untuk terima semua ni. And I know I don't have the strenght to face them. Where can I have the strenght ? Mintak dekat kedai Apek pasar tu boleh ? Sekilo seringgit. Senang hidup. 
After that pergi rumah Niena. Once again awkward awkward awkward awkward. HER following us. Then lepak sekejap. Diorang buka cerita pasal mamat tu. Aku duduk dekat sofa and tekan tekan remote control tukar channel sana sini. Buat-buat busy. Main phone game word search. Kekonon tak berminat nak dengar cerita diaorang.
Gerak pergi rumah Ibok sampai rumah dia je. Tak sampai berapa minit pun. Mamat tu datang dengan member dia. I was like oh fucking hate this feeling. Then aku cakap dengan Niena aku nak balik. Cakap kaki melecet sebagai alasan kukuh. Tapi memang betul pun. Sakit gila weh.
Mama Ibok suruh kitorang gerak pergi balai dekat depan rumah bawa adik dia semua. HIM and HER walk together. Aku dekat depan rasa................ 
I just wanna say thanks to Abah sebab dia nak ambil tadi. Dia dah mengurang kan penderitaan aku. Dia call aku terus cakap nak balik suruh dia ambil. Settle. Balik tahan air mata nak menitis. Nak cover aku makan something sampai mulut aku penuh biar mak aku tak perasan.
Duduk bawah shower dekat setengah jam. Then emak aku jerit suruh keluar sebab suruh makan. And now air mata aku jatuh lagi. Nice. Aku dah macam kene mandrem dah. 
Aku sepatutnya happy buat kawan aku sebab dia happy dapat mamat tu. Aku still pujuk hati aku aku untik now. AKu mesti kongsi kegembiraan bersama. Bukan macam sekarang. Denagn apa yang aku buat mungkin akan rosakkan relationship orang. Aku tak nak jadi macam tu. Biar lah sakit ni aku seorang yang tanggung. Aku memang tak layak nak dapat kebahagiaan.  

























Older Post | Newer Post