EntriesAboutDarlinksCredits


Overview

Photobucket
Hello, welcome to my territory. Feel free to explore this diary.

Screams

Justin Bieber Icon Pictures, Images and Photos

Sweet and Bitter zzgourd of SAKTI
Saturday 22 June 2013 | 0 comments
So uhmm hye its been long. Dah lama tak update uhmm AWKKKWARDD ah. Once again hye hye hye hye hye hye hye hye !
Agak busy, memang busy pung ah since dekat 'SAKTI' aku dah macam robot. Everything had been scheduled like shit no time fa dis and that.  So uhmm aku nak cerita ah sikit pasal sekolah, cikgu, dan form aku 'LEGACY OF LENITY 96' or always been called 'LOL 96' but the Ayahanda thing call us 'DOGOL 96' wtv lah penyutua tu(oppsss jangan bagitahu dia)
So, sekolah aku ni tak ada ah pandai sangat. Biasa je. Lagi ah student dia macam aku ni en ? Dasar DOGOL jatuh kan sekolah je kerja nya(tapi tak ada ah seteruk tu ish ish). Pengetua aku ni dia suka bakar semangat student dengan bahasa kasar dia(kitorang tak suka gila oh please ah). Tapi apa yang dia buat/cakap semua nya betul to him ebelithing gonna be perfect as puk. I hate that yknow why. Cikgu Alim pula sesuka hati dia nak buat apa. Menyampah pula ite ini dibuatnya


Okay cikgu/sir paling aku sayang goes to *rolls drum* SIRRR AZMAN BIN ISA ah opkos. Peh aku tak tahu lah kalau dia tak ada apa jadi dekat kitorang ni. Tak ada backup. Dia ah yang sanggup bawa kan bekal breakfast dari Dining Hall kitorang. Even dah lambat pergi sekolah. The most caring teacher in my entire school after him is Cikgu Alim. Lagi ah dengan budak perempuan baik gila(totally like a dad with her own daughter true shit) *maap tiada gambar* Ayat paling pemes dia 'Nobody cares' and 'To you everything is funny' Eh dia pandai buat lawak beserta lakonan yang mantap gilo tiptop kau. Peh cerita pasal dia sampai besok tak habih. Lagi satu dia sesangat lah handsome sebagai orang dah tua dia fit gila. Round sekolah naik basikal je weh. Aku pun semput. Dan sangat sangat suka membebel. first time aku jumpa lelaki kuat membebel. Pernah dia bebel pasal manner sampai SATU JAM SETENGAH no doubt aku tak tipu !

Hehehehe

Lastly, aku nak cerita pasal LEGACY OF LENITY. First time aku sampai aku disambut oleh Fairuz dengan Kisei. Aku tengok Fairuz terus cakap dengan mak aku handsome nya dia. Dia muka pure melayu yang handsome boleh bayangkan tak ? OMG Then Si Kisei pula memalu tak paham haku lantak kau lew. Then what so ever happen sampai sekarang. Jumpa Ray, Dayah, Nad, Opel, Hani, Camok, Beebot, Aliey, Sigma 4, Sigma 5, 4 Nilam, 5 Intan. Betul lah cakap Cikgu Ali Asyraf Mohamed dia suruh keluar menimba pengalaman. Banyak sangat benda yang aku belajar dekat sana. Belajar buat tu, buat ni haih. Dan aku mengaku, aku mengaku aku pernah kena racist, racist tu satu benda yang susah sangat kau nak tempuh perit, sebab apa ? Sebab diorang kata aku ni straight to the point sangat ah, tak reti nak campur dengan orang lah, budget, banyak ah. Lama lah juga aku diperlakukan begitu. Until now i remember those thing for my entire life. Kecil kan ? Tapi memberi impak yang besar. Aku sedar aku siapa.

Yup

 Dan aku paling sedih masa hari pendaftaran aku tu, diorang ada buat satu video title die "FRESHIE"(opkos ah gegurl yang buat) Dalam tu diaorang cakap tak suka dengan budak baru lah. Kitorang ni tak sesuai jadi budak LOL. Banyak ah. Paling sentap kot. But nak buat macam mana ? Kita orang baru nak buat macam mana en ? Terima lah seadanya. 


LOL ni aku tak tahu lah apa diorang punya sejarah lampau sebelum aku sampai sana. Tapi semacam dikecam oleh ramai guru sebab apa aku pun tak pasti. Tapi dari apa yang aku nampak dioarng banyak buat kerja dari batch lain. Tapi tak ada orang pun yang nampak. Sebab diaorang ni buta hati. We a bunch of teenagers and we need some space to do something like others do. So please we just need that. Kami sangat berlembut dengan junior kalau kau tak percaya dah ah. Biar ah kitorang je yang tahu. Yang cikgu tahu cuma nak mengarah, everything need to be perfect by hook or by crook. What do the teachers know ? Physically we're damn okay. But mentally ? Sick as fuck. Tarik junior tidak bermaksud kami ingin membuli sebaliknya kami mahu mengajar mereka supaya lebih hormat orang. Hello cikgu mana dekat asrama kitorang lah paling besar. Kalau diorang tak hormat cikgu, cikgu marah kitorang. Is it fair ? Macam mana kitorang nak cakap dengan diorang ? Bukan senang. Bukannya ada parents pun yang nak ajar diorang. I dont get it why. One thing just dont just literally blame us. Mana boelh tahan weh kena hentam atas, bawah, kiri, kanan, depan, belakang. Junior tak hormat senior. Menganjing orang tengah buat annoucement, jeling jeling, terjerit memalam buta haih wtv lah. Dah nak habis dah sekolah aku ni.
WHATEVER BRUH IDAGF


Okay time Princsesadedia pula(princess day) lelaki dengan perempuan LOL gaduh. Bayangkan majlis dah nak start kena tahan dengan Sir Azman tersayang sebab tak pergi surau time Maghrib Wuwuwu tak tahu ke kitorang pun baru balik pukul 7.30 sebab tak siap pentas lagi Wuwuwuwu Swag gilew time tu. Tengah siap-siap ni boleh diorang buat tazkirah mengutuk kitorang punya majlis that night. Bengkak pula hati ni ei ei ei. Ni semua Si Kisei punya tazkirah ah ni. Ceh ! Tak memasal gaduh. Gila ni semua Gila. Tak tahu ke kitorang dah hempas hempus kerja, practice persembahan, dua minggu sebelum kitorang dah balik lambat siang malam. Acah sesedap rasa je cakap buang masa. Apa dok ? Then hari Ahad tu buatlah perjumpaan form nak dibuat cerita. Menangis-nangis kau Si Kisei tu minta maaf dengan kitorang. Punya sebelum tu. Budak perempuan merajuk dengan budak lelaki. Semua pandang tempat lain, buat hal sendiri hahaha tak boleh blah ah yang penting time tu. Aku tak yah cakap memang nganjing je ah apa diorang cakap. Fattah tu pun sama je tak boleh harap 2 kali 5 dol jugak. Si Ziq first first nak minta maaf sejuk sikit hati. Aleh aleh boleh plak dia cakap tak kan ah kitorang nak meletut dekat korang sebab nak minta maaf ?. Peh serta merta kena sembur dengan kitorang ah apa lagi. Kesian Si Kisei jadi mangsa budak budak lain sebab tak puas hati. Tu ah siapa suruh start dulu. Aku dengan Pura menganjing macam hapa tak yah cakap ah. Memang ei ei ei. Pujukan demi pujukan. Tetap tak jalan. Women(s) of Steel lah katakan. Time PREP lah paling comel aku rasa. Kelas perempuan mengadap kelas lelaki en ? Apa lagi semua tutup ah tingkap macam apa. Mogok. Then beberapa saat kemudian Pap Pap Pap Bamm ! Tingkap, pintu budak lelaki tutup kuat gilew weh tak boleh tahan gelak aku malam tu hahahaha. Then President dengan timbalan president naik diorang suruh buka cakap ah tak baik ah apa ah. So, semua buka. Then budak lelaki start buat "Projek memujuk Aweks LOL". Berdekak giles okay ?! Baik gila ah yang penting. Semua nak tegur. Tapi budak perempuan tak layan pun hahahaha Kwajak en ? Padan muka. Lelam entah macam mana boleh baik sampai sekarang. Hahahaha Macam apa sia gaduh tak masuk betul. 


OKAY THIS IS IT WE'RE BROTHERHOOD/SISTERHOOD LEGACY OF LENITY AND I BELIEVE WE CAN DO IT YO ! 











Older Post